Czy zastanawiałeś się kiedyś nad firmowym newsletterem?

Ważne jest, aby pracownicy byli na bieżąco z tym, co dzieje się w firmie, a jednocześnie mieli możliwość przedstawienia swoich poglądów i pomysłów.

Chociaż możesz z łatwością organizować regularne sesje współpracy przy nowoczesnych stołach w sali konferencyjnej, nie wszyscy mogą mieć czas, aby w nich uczestniczyć, lub może się zdarzyć, że ktoś w tym czasie jest na urlopie lub zwolnieniu lekarskim. W takim przypadku najlepszym sposobem na informowanie wszystkich o rozwoju sytuacji jest biuletyn firmowy. W ten sposób można też łatwo zwiększyć generowanie nowych pomysłów!

Biuletyn firmowy musi być nieformalny i angażujący, ale musi też przekazywać zamierzony komunikat. Nie powinien być jednak wykorzystywany do przekazywania bardzo ważnych informacji lub spraw, które powinny być omawiane osobiście.

Sprawdź tę infografikę, która pokazuje, jak sprawić, by biuletyn firmowy był profesjonalny, a jednocześnie interesujący.

Źródło - https://visual.ly/community/infographic/business/how-make-company-newsletter-interesting-yet-professional-0

Czy masz firmowy newsletter?