Jak hałas wpływa na morale w biurze?

Duże, otwarte biura stały się w ostatnich czasach normą. Takie przestrzenie pomagają łączyć ludzi, zachęcają do współpracy, a także są opłacalne w porównaniu z pojedynczymi lub mniejszymi biurami. Jednak nie da się ukryć, że biura na planie otwartym mają kilka minusów. Główny z nich? Hałas.

Kiedy w jednej przestrzeni pracuje wiele osób, z pewnością pojawi się hałas. Ludzie muszą rozmawiać o pracy, muszą rozmawiać przez telefon, być może połączenia wideo, i jest prawdopodobne, aby być pewna ilość ogólnej współpracy wokół biurek biurowych zbyt. Wszystko to może być niezwykle irytujące dla kogoś, kto próbuje zająć się swoją pracą lub nawet prowadzić własną rozmowę telefoniczną.

Jeśli szukasz inspiracji do zaprojektowania biura, prawdopodobnie zastanawiasz się, jak możesz zmniejszyć minusy związane z otwartymi przestrzeniami. Największym z nich jest z pewnością ograniczenie hałasu i umożliwienie wszystkim pracownikom maksymalnej produktywności.

Panele akustyczne, słuchawki z redukcją hałasu i dywany to sposoby na ograniczenie hałasu, ale najpierw musimy zrozumieć, dlaczego jest to ważne.

Wszystko sprowadza się do morale.

Kiedy próbujesz się skupić, a ludzie cały czas rozmawiają wokół ciebie, robią ogólny hałas i chodzą wokół ciebie, kiedy naprawdę musisz się skupić, jest to bardzo irytujące. Czy myślisz, że to wprawi kogokolwiek w dobry nastrój? Wcale nie. Jeśli już, to wprawia ludzi w bardzo zły nastrój i powoduje stres.

Stres w miejscu pracy jest czymś, co wszyscy musimy ograniczyć, a zmniejszenie hałasu w biurach otwartych może być dobrym sposobem, aby to zrobić. Ale musimy również zrozumieć, że współpraca jest również ważna. Mamy więc do czynienia z odwieczną zagadką!

Najważniejszą rzeczą do zapamiętania jest to, że musisz skupić się na morale jako pierwszym punkcie. Kiedy to zrobisz, ochronisz produktywność swojego biura, ponieważ istnieje bezpośredni związek między morale a produktywnością jako całością.

Istnieje wiele inspiracji do projektowania biur, po prostu musisz zrobić wszystko, aby ograniczyć rozpraszanie uwagi pracowników i poprosić o informacje zwrotne po drodze. Wszelkie sugestie, jakie przekazują Ci pracownicy, traktuj poważnie i rób, co możesz, aby się nimi zająć. W ten sposób zmniejszasz stres w tym samym czasie.