Zakup czy dzierżawa sprzętu?
-
Wielofunkcyjne urządzenia biurowe to element, który jest ważny w każdej firmie. Czasami warto się jednak zastanowić czy warto decydować się na kupno czy lepiej na wynajęcie sprzętu. Kupić czy wynająć? Jeśli dopiero rozpoczynamy start własnej firmy to najczęściej chcemy tworzyć produkt oraz szukać dla siebie...
-
Jeśli chcemy kupić urządzenie wielofunkcyjne do biura to musimy sobie zdać sprawę z tego, że jest to wydatek, którego lekceważyć nie będzie można. Ważne będzie znalezienie dobrego modelu, który będzie w sposób doskonały dopasowany do potrzeb biura, gdy chodzi o obrót dokumentów. Warto także zwracać uwagę na to...
-
Kopiarki stały się nieodłącznym elementem wyposażenia biura, jednak każdy przedsiębiorca wie z jak dużym wydatkiem wiąże się zakup i utrzymanie takiego sprzętu w dobrym stanie. Jednym z niewielu sposobów na zaoszczędzenie jest wynajem lub dzierżawa, co jest wspaniałą alternatywą szczególnie dla małych firm, które...
-
Trzeba sobie powiedzieć, że kupno kserokopiarki nie będzie to dla przeciętnej firmy mały wydatek. Dobrej jakości sprzęt będzie kosztował nawet kilka tysięcy. Oczywiście zawsze będzie można poszukać jakiegoś tańszego sprzętu, ale nie mamy nigdy pewności czy będzie tam dobra jakość i wydajność. W przypadku firm...